Kedvenc OPeningek

Mostanában sokmindenkinél láttam, hogy toplistát csinált a kedvenc OP-okból, úgyhogy gondoltam én is megmutatom, mik az én kedvenceim.

Ez nem kedvenc ugyan, de úgy éreztem, hogy nem hagyhatom ki ebből a bejegyzésből az egyik legszebb grafikájú openinget, amit valaha láttam. (A video jobb oldalán látható a Gintama 183. részének az OP-ja. Nem, nem fanmade. XD )

Mivel nagyon sok favorit van, így próbáltam azokat kiszelektálni, amiket mind zeneileg, mind képileg nagyon szeretek. Mondjuk én számozott listát nem tudnék felállítani, mert nem tudom rámondani csak egyre, hogy az a No.1, úgyhogy csak a sorrend igénye nélkül (jó, lehet a fő kedvenceket előre vettem 😀 ) az én kedvenceim:

Gintama – Gin Iro no Sora
Mi mással is kezdhetném mint egy Gintama-sal. 😀 Legtöbb OP nagyon jól sikerült, de mind közül ez a kedvencem. 😀 (És mint már annyiszor mondtam, ez a szám a csengőhangom lassan két éve. :D)

Clannad ~After Story~ – Toki wo Kizamu Uta
Gyönyörű a szám és gyönyörűek a képek hozzá. *______* Imádom! Sokadjára hallgatva/nézve sem tudok ráunni. ^^

Kemono no souja Erin – Shizuku
Mikor elkezdtem nézni az Erin első részét, még kb 5-10 mp ment le az OPból, és már pause-oltam le, hogy megkeressem a számot. Szerelem első hallásra. 😀 És a képek is olyan jók hozzá, szépen tükrözik a sorozat hangulatát. ^^ (Ezt sajnos csak linkelni tudom, mivel youtube-on már egy darab sincs fent belőle, más videos oldalak beágyazós kódját meg nem jelenítette meg.)
video

Fullmetal Alchemist – Rewrite
Ez még mindig a kedvenc FMA-s OP-om. 😀 Meg kedvenc Asian Kung-Fu Generation számom is. Vártam, hogy hátha lesz tőlük egy szám a BH-hoz is, de sajna úgy tűnik már nem valószínű.

Gintama – Pray
Igen, két Gintama-s. 😛 A Pray sem maradhat ki, mert ez is egy nagyon jó OP.

Baccano – Gun’s & Roses
Egy nagyon hangulatos, jól sikerült opening. 😀 De szerintem sokan egyet értenek velem ebben.

Romeo x Juliet – Inori ~ You Raise Me Up
Szerintem gyönyörű ez a feldolgozása a You raise me up-nak. ^^

Full Metal Panic? Fumoffu – Sore ga Ai deshou
Ezt a számot sem tudom megunni. Olyan kellemes hangja van az énekesnőnek. ^^

Cowboy Bebop – Tank
Ez is egy egyedi darab. 😀

Bleach – D-Technolife
Nagyon vaciláltam, hogy ezt vagy az After Darkot vegyem-e be a listába a Bleach-es OP-ok közül, de végül mégis csak ez lett, mert 1) UVERworld, és ők a kedvenc japán együttesem, 2) ez még az igazi Bleach hangulatú részeknél volt, mert szerintem akkor is az első 63 rész az a legjobb még mindig.

Natsume Yuujinchou – Issei no Sei
Kellemes, kellemes, kellemes, kellemes, …

School Rumble – Scramble
Legjobb school life anime még mindig. Ettől a számtól pedig mindig jó kedvem lesz. 😀

+1
Gin’iro no Kami no Agito – Chouwa oto ~with reflection~
Azért +1, mert ez nem sorozatnak az OP-ja, hanem egy mozinak. Ugyan maga a mozi összességében nem olyan kiemelkedő, viszont ez az intro képileg és zeneileg is eszméletlenül szép. *_______*

Hát ennyi lenne a best of, bár lehet hogy még így is sokra sikeredett. Igazából nagyon sokat fel tudnék még sorolni. 🙂
Majd valamikor csinálok a kedvenc endingekből is egy listát.

1 Response to “Kedvenc OPeningek”


  1. 1 mirachle május 8, 2013 - 7:59 du.

    én egyértelműen az After Darkot tettem volna be…


Vélemény, hozzászólás?

