2011 06 07 havi archívum

Helyzetjelentés + bejelentés

Gondoltam adok már életjelet magamról. 😀

Kicsit elhanyagoltam blogos, szerkesztői dolgaimat a nyelvvizsga miatt, de végre túl vagyok rajta, és nemsoká az is kiderül, hogy sikerült-e. 😀

Szerkesztéssel nagyon elmaradtam, igyekszem majd most már behozni. Azoknak akik várják az új fejezeteket, köszi a türelmet. 🙂
És akkor lenne pár új bejelentés is.

kobatoWorking

Leara ugyan már kiírta most nemrég, de akkor én is megosztom itt a nagy hírt, hogy elkezdtük fordítani a Kobato mangát (Leara fordít, én lektorálok és szerkesztek, ahogy szoktuk ^^). 😀 A részletekről itt olvashattok.
Itt is az első fejezet ^^ :

1. vizsga (MediaFire)

A másik bejelentés pedig már nem feltétlen annyira új, mert blogon már látszik egy ideje, hogy elkezdem fordítani a Working mangát. 😀 Egyelőre nem mondhatnám, hogy sokat haladtam vele, de most már igyekszem majd. 🙂 A szokásos helyekre fog majd felkerülni: ide blogra, AA-ra és manga.hu-ra.

Új Kuragehime fejezet is lesz mostmár hamarosan. 🙂

Röviden ennyi. ^^