2011 Nyári szezon

Lassan kezdődik a nyári szezon, lássuk a felhozatalt.

11nyár

Amiket tervezek nézni:

  • Natsume Yuujinchou San: természetes, hogy nézem, imádom az első két szezonját, már régóta vártam, hogy legyen 3 🙂 a heti kellemes fél órám ^^
  • Usagi Drop: előzetes alapján nagyon aranyos történetnek tűnik, kíváncsi vagyok rá nagyon 😀
  • Dantalian no Shoka: tetszik az időbeli, helybeli és korbeli elhelyezés 😀 előzetes is érdekes volt, seiyuuk is jók lesznek
  • Blood-C: CLAMP féle Blood, kíváncsi vagyok rá, nekem a Blood+ sorozat anno tetszett, úgyhogy szívesen megnézek belőle egy másféle feldolgozást, CLAMPékat meg amúgy is imádom ^^
  • NO.6: ezt már nem is tudom hogy néztem ki magamnak anno, de érdekel, előzetes is érdekes volt, bár remélem nem lesz túl langyira véve a két főszereplő fiú kapcsolata
  • Ikoku Meiro no Croisée: szeretem a 19. századbeli japán történeteket is, úgy képek alapján megfogott, remélem kellemes kis történet lesz
  • Uta no Prince-sama – Maji Love 1000%: egy újabb full-bishi sorozat, nem tűnik eget rengetőnek, de a seiyuuk miatt nekem megérik ezek a fajta sorozatok XD meg ez így trailer alapján nem tűnik olyan semmitmondónak, mint a Starry Sky, remélem jobb lesz nála
  • Nurarihyon no Mago 2: bár az első szezon nem fogott meg végül annyira, mint ahogy a kezdésből tűnt, de azért kíváncsi vagyok a folytatásra

Az OVAk közül a Fairy Tail már megvolt, de várom az Ao no Exorcist plusz részét, a Maria Holic Alive plusz részt, és a Hakuouki OVA-t.

5 Responses to “2011 Nyári szezon”


  1. 1 kdanni június 28, 2011 - 11:49 du.

    A NO.6 volt amit elhalasztottak egy évvaddal, vagy még előzőleg a C? Azt tudom, hogy valami rövid című. (Ha C akkor még a több idő alatt se sikerült túl sokat kihozni belőle.) A sci-fi műfaj miatt vagyok rá kíváncsi.

    Fairy Tail OVA-kat én is meg néztem, igaz már a manga változatukat is olvastam, de az animáció és a hangok érdekeltek. Az sorozatban is van ilyen szinten? És egyáltalán hol tart most a történet, mert elég sok spoiler volt a 2. OVA-ban. Pl. a sok Gerard. 😀 (Mert ugye nézed a sorozatot, jól tudom? :))

    • 2 nikici június 29, 2011 - 9:22 de.

      Nem tudom melyiket halasztották, sztem én erről a hírről lemaradhattam anno. 😀

      Igen, nézem a sorozatot, tudok a sok Gerardról. Ő mindenhol ott van. XD De nem zavar, mert dekoratív. XD
      Úgy annyira nem figyeltem külön az animációt az OVAnál, de sztem olyan a sorozatban is.

  2. 3 Junchi június 29, 2011 - 6:33 du.

    Ebből az új Gainax anime, a No.6 (kivéve, ha nem BL-material) és az Usagi Drop érdekel, a többi erősen felejtős. ^^”

    Nna jó, talán a Penguin akármibe belenézek, ha már ott látom a nevek közt az Utena rendezőjét… :3

    A NuraMago 2-t meg ha fenyegetnének, se nézném meg. Az az első sorozattal nálam teljesen leszerepelt.

  3. 4 SaiyaGin július 2, 2011 - 8:07 du.

    Az Usagi Drop és a Dantalian no Shoka egy kicsit érdekel, de annyira azért nem, hogy bele is nézzek, szóval kíváncsi leszek a véleményedre, hátha meghozod hozzájuk a kedvemet.

  4. 5 pengejohn július 4, 2011 - 3:35 du.

    Nézek vagy 10 darabot, most mit tudok tenni. 🙂 Mostanában úgyis sok jó animét láttam.. Dantalian no Shoka, Usagi Drop, Blood C az amit várok. 😀
    Remélem megint lesz legalább egy ami üti a mércét!


Vélemény, hozzászólás?

