2011 Őszi szezon

Indul az őszi szezon, lássuk a felhozatalt.

fall11

Plan to watch lista: (Menjünk sorba.)

  • Hunter x Hunter: A régi sorozat tetszett nagyon, nem kérdés, hogy érdekel a szélesvásznú is. 😀 Bár nagyon sajnálom, hogy a seiyuukat lecserélték. (Killua 😦 ) Meg azt is, hogy néhány karakter jellemét is át fogják formálni. (Hisoka 😦 )
  • Chihayafuru: Erről tulajdonképpen nem sokat tudok, de mégis nagyon érdekel. 😀
  • Gundam AGE: A karakterdesign nem igazán jön be, de azért kíváncsi vagyok rá. Bár lehet, hogy ezt nem hétről hétre nézem majd, hanem várok belőle több részt gyűlni.
  • Guilty Crown: Trailer alapján érdekes sztorinak tűnik. Meg úgy látom, hogy a szezonból ezt várják a legtöbben. Úgyhogy már csak azért is nézni kell, hogy képben legyek én is. 😀
  • Working’!!: Nálam ez a szezon legjobban várt animeja. 😀 Mindig is reménykedtem, hogy lesz 2. évad. Imádom!
  • Kimi to boku: Egy kellemes slice of life animenak tűnik, várom ezt is nagyon. 🙂
  • Sekaiichi hatsukoi: A yaoi témában nem akarok megint belemenni. ^^’ Az első évad tetszett, úgyhogy nézem a folytatást is. 🙂
  • Phi Brain: Kami no Puzzle: Ezt az aniemt is nagyon várom. 😀 Bár nem tudom, hogy mit várjak tőle, de az előzetese nagyon megfogott. 😀
  • Bakuman 2: Érdekel a folytatás ebből is.
  • Mirai Nikki: Még gondolkozom, hogy elkezdjem e most a szezonban, vagy várjam meg míg lemegy. Majd meglátom.

Eleinte terveztem még a Persona 4-t is, de ahhoz most valahogy nincs hangulatom. Majd egyszer.

A mozik közül a PoT-ot és a Hotarubi no mori e-t várom nagyon, de hát mire azok még kijönnek DVD-n~.

1 Response to “2011 Őszi szezon”


  1. 1 kdanni október 6, 2011 - 4:23 du.

    Most magamhoz képest korán el kezdtem körül nézni, (még nem is láttam téli szezonos bejegyzéseket:)).

    Eddig csak a Mira Nikki és a Working’!! volt olyan amibe egyáltalán bele akartam nézni. De most még két sorozat feltűnt:

    Phi Brain, emellett eddig teljesen elnéztem, neked köszönhetem, hogy egyáltalán észrevettem, és az op-jét és ed-jét is látva egész biztató.

    A másik a Chihayafuru, josei kártyajáték ez érdekes lesz :).
    Az op alapján olyasmi játék lehet mint a Sumer Warsban a final battle.

    Pont két olyan sorozat amiben valószínűleg elképesztő mentális összecsapások lesznek, mindig sikerül egy szezonban a hasonló sorozatokat kinéznem magamnak.

    Megjegyzésként: a szezonban a Gintama op és ed rulez!


Vélemény, hozzászólás?

