2011/12 téli szezon

tél1112

Most szerencsére nem sok van, ami érdekel. Időm úgyse nagyon lenne sokra. Meg azért marad még a mostani szezonból is pár anime.

  1. Natsume Yuujinchou Shi: Natsume jöhet mindegy mennyiségben bármikor, remélem ez sem az utolsó szezon lesz majd 🙂
  2. New Prince of Tennis: a sima PoT-ot mai napig imádom és Top5-ös kedvencben van, igaz erről az új mangáról kevesebb jót hallottam, de még így is tudom, hogy tutira végig nézem majd 😀 nem lehet nem szeretni a szereplőket, és ha betennének pár ‘prince of random sport’ filler részt az meg külön jó lenne XD
  3. Danshi Koukousei no Nichijou: a 6 preview rész hatalmas XDDD csak remélni tudom, hogy nem 6 perces részek lesznek majd a tényleges animeban 😀
  4. Brave10: ez lesz a szezon bishi sorozata, ami a szemeimet és a füleimet kényezteti majd 😀 , a sztoriról nem soakt tudok, de érdekel

És már előre látom, hogy ebben a szezonban is lesz majd +1 anime, amit egyáltalán nem tervezek, de befolyásolás hatására elkezdem. 😀 Előre várom mi lesz az.

3 Responses to “2011/12 téli szezon”


  1. 1 Junchi december 28, 2011 - 7:48 du.

    New PoT-ra én is kíváncsi leszek, bár a mangája nem jött be, de az anime hátha rátud venni arra, hogy nézzem. 😀 (Az alapsorozatot én is nagyon szerettem.)

    Brave10 engem is érdekel, de, ha túlontúl sok bishi lesz benne, akkor inkább hagyom. ^^”

    Ezeken kívül meg Another, BRS és Nisemono.

  2. 2 Bütyök január 1, 2012 - 10:53 du.

    Natsume nálam is alap, plusz tervben van a Brave 10, Another. Bele fogok nézni szerintem a Nisemonogatari-ba, a PoT meg csak azért marad ki, mert még mindig nem néztem meg az előzőeket sem. XD

  3. 3 Junchi január 5, 2012 - 12:44 du.

    Ki is jött a new PoT első része. Kíváncsian várom majd a véleményed. :3

    (Este én is megkukkantom, és holnap írok róla valami bejegyzés-félét.)


Vélemény, hozzászólás?

